עיצוב פנים בעזרת מדבקות קיר

מדבקות קיר מעוצבות הן המילה האחרונה בעיצוב הבית ועיצוב אוירה בחללים. את המדבקות ניתן להדביק על כל משטח- קירות, דלתות, חלונות, ארונות והן מציעות פיתרון קליל וגמיש לעיצוב הבית וחלליו. המדבקות הינן אלמנטים גרפיים העשויות מחומר הנקרא ויניל, שהוא חומר פלסטי איכותי, פשוט וקל להדבקה וכן גם להסרה.את המדבקות ניתן לקנות מוכנות להדבקה בחלקים או לעצב אותן לבד ולחתוך אותן מגיליון של ויניל – דבר המוזיל את העלות במידה ניכרת. המדבקות מגיעות במספר רב של צבעים ואף ניתן לשלב בניהם.עיצוב פנים עם מדבקות קיר מתאים לכל החדרים בבית ויכול ליצור בכל חדר אוירה משלו.

עיצוב חדר תינוקות: בדגמים מופשטים וצבעוניים המפוזרים מעל מיטת התינוק, על הקירות או על שידת ההחתלה.
עיצוב חדרי ילדים: עיצוב חדר הילדים הוא משימה מהנה לכל הורה ולא צריך ללמוד עיצוב פנים כדי לעשות זאת. עיצוב מעניין יכול להיות הדבקת המדבקות על קיר צבוע בגוון דומיננטי. אם יש כבר קיר צבוע , הדביקו מדבקה בצבע לבן, כך היא תבלוט ותשלים למראה מעוצב. רעיון נוסף הוא לצבוע קטע מסוים בקיר ועליו להדביק את המדבקה.

חידוש ארונות: ארונות הזקוקים לריענון יכולים להפוך לחדשים ע"י החלפת ידיות והדבקת מדבקות של פרחים, פרפרים, ציפורים וכדומה.
עיצוב חדר המגורים: ניתן להשתמש במדבקות בעיצוב פרחוני עדין מעל הספה, או מדבקה בעיצוב מנורת עמידה דקורטיבית בגוונים המשלימים ותואמים את העיצוב הכולל.
חנויות ומשרדים: בהם ניתן להשתמש במדבקות הקשורות לתחום בו עוסק המקום.

וכמו שאני נוהגת לומר – רעיונות לעיצוב הבית יש בשפע. לא צריך לשפץ את כל הבית כדי לתת לו מראה מעוצב ועדכני. עיצוב הבית יכול להסתכם בכמה פריטים מעוצבים במיקומים נכונים, גופי תאורה מעניינים, מספר אביזרים נאים מפוזרים בחדרים ובחירה נכונה של צבעים עושה בהחלט את העבודה.

חזרה