עיצוב משרד קטן

כיום, כשרבים מאיתנו עובדים מהבית, רצוי וכדאי להשקיע מחשבה נוספת בעיצוב המשרד הביתי , כך שיהיה לנו נעים, נוח ומזמין לעבוד מהבית. אם יש לכם בבית חדר פנוי, פינה מרווחת , מחסן או ממ"ד , הם יכולים להפוך למשרד פרודוקטיבי ונעים ללא השקעה רבה.
עיצוב משרד קטן מצריך פונקציונליות רבה ולאחר שבחרנו את החלל כדאי להקדיש מחשבה לצרכי המשרד: מי משתמש בו? – אחד מבני הזוג או שניהם – האם אנו מקבלים בו קהל? כמה אנשים הוא צריך להכיל?
הפריט הראשון אותו נמקם יהיה שולחן הכתיבה, אותו ממולץ למקם מול הדלת, כך שכשיושבים בו צופים על הדלת. אופן ישיבה כזה תורם לתחושת השליטה והביטחון ואם אתם מקבלים קהל, כך אתם פונים לניכנסים למשרד.
כדאי לודא שישנם מספיק שקעים ליד השולחן ובמידה ויש צורך להוסיף, יש לפנות לחשמלאי.
הקו המוביל בתכנון המשרד הביתי וסידורו הוא ארגון נכון ופונקציונלי של כל החפצים שבו. סביבת עבודה מסודרת ונקיה הופכת את העבודה במשרד לנעימה ופרודוקטיבית ומשרה שלווה ויצירתיות.
תאורה טובה למשרד הינה תאורה לבנה שלא גורמת לעייפות בעיניים. ממולץ למקמה ליד שולחן העבודה. ליצירת אווירה חמימה יותר ניתן לשלב עם תאורה כללית בגוון צהוב הממוקמת במרכז החלל.
ליצירת אקוסטיקה טובה ניתן להשתמש בשטיח על הריצפה, תמונות על הקירות או שידה. חפצים אלו "יבלעו" את הרעש וישפרו את האקוסטיקה בחלל .
עיצוב משרד קטן וסיגנונו יקבע לפי טעמכם האישי. לאלו שאוהבים את הסגנון המודרני , אמליץ על שולחן המורכב מפלטת זכוכית מונחת על רגלי ניקל או עץ , אשר מתחתיו שידת מגרות תואמת. כדאי להציב שידה שם תוכלו לאחסן ספרים, קלסרים וכ"ו. על השידה להיות בנויה מחלקים פתוחים וסגורים בהם תוכלו לאחסן את ה"בלגן". אביזר נוסף בו כדאי להשקיע הוא כסא ישיבה אשר יאפשר לכם ישיבה נוחה לאורך זמן.
לאוהבי הסגנון הכפרי והאקלקטי אמליץ לסתובב בשוק הפשפשים או בחנויות יד שניה ושם לחפש רהיטים עם "אופי", דוגמאת שולחן עתיק מעץ , מנורת שולחן מזכוכית צבעונית. יח\' מגרות ישנה וכ"ו.
סלסלאות קש על מדפים פתוחים יכולות לשמש לאיחסון נייר.
לוח מחיק עם מסגרת עתיקה של תמונה יראה מקסים וישדרג כל משרד ביתי.
לוח לתליית פתקים/תמונות העשוי מקפא לבן עליו מתוח חוט גומי שחור יהפוך לפריט עיצובי מדליק למשרד בסגנון מודרני.
לפי הפנג שואי כדאי להוסיף למשרד אלמנטים של מים – תמונות , אביזרים כחולים וכ"ו.

חזרה